BeletteringSteeds meer ondernemingen laten zich meeslepen met de flinke digitalisering dat zich voordoet in de wereld. Dit betekent voor de ondernemers dat ze zich nu ook op het internet moeten profileren en onderscheiden. Het advertentiekanaal is duaal geworden maar voor veel bedrijven is er zelfs helemaal geen fysieke advertentie meer! Dit is natuurlijk niet zo handig want hoewel iedereen op het internet zit gaat niet iedereen het internet op voor alle aankopen. Wanneer jij bijvoorbeeld een nieuwe boek wilt halen ga je het liefst even de winkel in om jezelf te wanen in de geur van inkt en papier. Op deze manier kan je tot rust komen en de juiste keuze maken. Ga je echter op het internet zoeken naar een goed boek dan zul je overdonderd worden met ontzettend veel verkooppraatjes en dergelijke.

Het internet heeft veel potentie maar het zal iemand niet van het ene dorp naar de stad lokken. Zorg er daarom voor dat je beleid wel aanpast op het kanaal waarvoor je kiest. Lees nu snel verder waarom jij juist aan fysieke advertentie moet doen zoals belettering (drukwerk, reclamemateriaal, Signartikelen) en je niet laten meesleuren door de hype van het digitaliseren en de online advertentie.

De voordelen van belettering 

Voor de middel en kleine ondernemingen maar ook voor de grotere ondernemingen, zoals Albert Heijn, heeft buitenreclame zeker zin. Het draait namelijk om wederkerigheid in de advertentiewereld. Door vaker geconfronteerd te worden met dezelfde boodschap zal dit een diepere imprint achterlaten op ons brein. Dit kan bewust of onbewust zijn maar er zal toch een bepaalde emotie verbonden aan worden. Dit zorgt voor een hogere herkenbaarheid op straat waardoor mensen sneller het zullen herkennen en binnen lopen. Dit geldt eigenlijk ook voor de transparantie van je bedrijf. Hoe goed kunnen mensen jou zien maar ook zien waarvoor je staat. Een losse flodder als boodschap zal geen klanten aantrekken maar een herhaaldelijke sterke boodschap zal impact hebben.

Ben jij dus geïnteresseerd in de mogelijkheden van belettering dan is het verstandig dat jij direct contact opneemt. Er kan met het team altijd gekeken worden naar andere mogelijkheden om jouw communicatieboodschap te optimaliseren. Wie weet komt volgens een van de medewerkers de boodschap beter naar voren in de vorm van drukwerk. Je kan bij twijfel altijd contact opnemen met het service team om zo dergelijke zaken te bespreken. Wacht niet langer en ga ervoor om boven aan de bewustzijn en onbewust zijn te komen van de prospecten.


0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *